Grönt


[Foto: Hemmakatten]

Vilket väder lördagen har bjudit på! Strålande sol och det kändes faktiskt riktigt varmt. Jag tog mig en rejäl långpromenad och kände hur vårkänslorna kom över mig. Nu är vi på rätt spår. Äntligen! För att fira den begynnande våren (även om jag vet att det är ett tag kvar), blir det några inslag med spirande grönt. Inspiration inför det som komma skall. Alla bilderna är från Village på Korsgatan i Göteborg.

Ha en fin lördagkväll!




[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Annika

Grönt är alltid fint och en harmonisk färg.

Ha en fin söndag, Kram

2012-02-26 @ 08:38:04
URL: http://vikeskars.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Trevliga servetter! Passar bra till påsken utan att vara traditionellt "påskiga".

2012-02-26 @ 19:30:16
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0