Fyra nyanser av brunt


[Foto: Faksimil Femina nr 2, 2011]

Bruna nyanser och beige toner i sköna material visas det prov på i senaste numret av Femina och det är precis i min smak! Välklätt, diskret med fina detaljer som lyfter plaggen. Jag gillar verkligen den vida kappcapen nedan med stora fickor med bred markerad söm. Och så en rymlig skinnväska i konjaksbrunt som matchar till. Snyggt!


[Foto: Faksimil Femina nr 2, 2011]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har blivit helt besatt av brunt och brända toner... det nya svarat kanske;)

2011-01-18 @ 16:01:01
URL: http://corneliascloset.se
Postat av: Camilla

Jordnära och fräscha färger, det är precis vad som även faller mig i smak. Om man inte ska köra på det klassiska svart och vita ska man inte vara rädd för att bryta av med en skön marinblå färg. Annars är benvit, beigt och brunt mina färger också. Inspiration tjejen. Och du?? Tack snälla, äntligen börjar jag gå mot friska nya tag.

2011-01-18 @ 21:54:43
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0