I love loppis

Fyndmarknad i Friidrottens hus i Göteborg
Gamla vykort med Västkustmotiv
[Foto: Hemmakatten]

Idag blev det loppis för hela slanten då det i Friidrottens hus i Göteborg står 500 bord med potentiella fynd. Oj vad mycket prylar! Det var nästan för många intryck att ta in på en och samma gång. Kände inledningsvis en viss matthet men så satte organiseringsgenen in och jag strukturerade upp min tur i alla gångarna med bord och hann väl med två tredjedelar innan fyndmarknaden stängde. Både jag och mitt lika loppisintresserade sällskap gjorde fynd. Kul! Bild på vad jag fick med mig hem kommer senare. Kan avslöja att det är i glas och kommer från Finland...

Om du gillar att göra fynd och leta bland second hand har du chansen även imorgon söndag då fyndmarknaden i Friidrottens hus har öppet mellan kl 11-15. Nu ska jag vila mina trötta fötter och ögon med en skön kväll i soffan (som har nypuffade kuddar).

Kokböcker 25 kronor
Gamla kaffekvarnar
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0