Blå sommar

Topp från Hunky DoryButiken Oles döttrar har fina plagg i sitt sortiment
Armband från Pearls for GirlsNya favorittoppen
[Foto: Hemmakatten]

Jag är helnöjd med mina senaste inköp på modefronten. Det blir en blå sommar i år. Just den här blå nyansen känns modernt fräsch och passar bra till både jeans, vitaste vitt och svart. Snyggt när man är lite sommarbrun också. Vissa plagg blir jag verkligen glad av. Den här toppen är ett sådant exempel.

Tunn härlig sommartopp Hunky Dory från butik Oles döttrar. Där finns mycket snyggt både vad gäller kläder, smycken och inredningsdetaljer. Pearls for girls är en av mina favoriter i smyckesväg. Armbandet i silverblått är köpt hos Sisters.

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0