Julskyltning

God Jul från Village
[Foto: Hemmakatten]

På väg hem idag svängde jag förbi butiken Village. Jag hade beställt en julklapp och skulle hämta upp den. Kunde inte låta bli att ta några kort på skyltfönstret som jag tycker är juligt och vackert. Det vita/röda är sött matchat med utvalda ting och längre ner ger det vita/silvriga en perfekt krispigt sval känsla. Det kommer fler interiörbilder från Village vilken dag som helst då det bjuds på mycket inspiration och trevliga inredningsdetaljer i butiken på Korsgatan 15 just nu!

Snygg ljusbågeSöt kruka med God Jul
Vit fin skålRöda textilier hos Village
[Foto: Hemmakatten]

Hemma hos mig är det just nu mycket vitt, men efter Lucia ska jag plocka fram fler röda prydnader. Det var mysigt att strosa genom staden ikväll. Juljusen tända, skimrande vit snö och isande kallt i luften. I alla fall jag piggnar till ordentligt av dessa promenader.

Hoppas ni har en bra kväll. Jag myser framför Kommissarie Lynleys mysterier med en kopp te, och försöker bota min onda hals.

En vit jul hos Village
Vita ljusstakarVitt & silver är en klassisk kombination
Kungsgatan i Göteborg
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

SV: Pepparkakshus is the shit! :)

Village har jag aldrig hört talas om, men de har mycket fina saker ser jag! :)

2010-12-09 @ 22:13:40
URL: http://madeleinefroberg.blogg.se/
Postat av: emmalie

Fint med alla ljus och sånt längs gatorna =)

2010-12-09 @ 23:38:45
URL: http://teenagerslife.blogg.se/
Postat av: Cissi

Village har jätte fina saker till rimliga priser, me like ;)

2010-12-10 @ 07:38:11
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0