Instagram-collage

[Foto: Hemmakatten]
 
Här kommer de senaste fotografierna från mitt instagramkonto @byhemmakatten. En hel del fika har det blivit de senaste veckorna under allt pluggande, likaså morgonpromenader som är en bra start på dagen. Ljuvligt nu när man kan njuta av syrener och vackra blomster. Mitt senaste beroende är serien House of Cards som finns på Netflix. Nu när tentan är avklarade kan jag verkligen djupdyka och plöja flera avsnitt på raken. Och så slänger jag in några cykelträningsturer däremellan. Senast idag blev det fyra mil. Kändes ganska bra. Enda problemet var att mobilen råkade hamna i asfalten när jag skulle fota den fina havsvyn som jag passerade vilket resulterade i en spräckt yta och funktionsoduglighet. Sådan himla otur. Om mobilen hade hamnat en decimeter åt höger hade den landat i mjukt gräs... Nåja, hoppas kunna fixa en ny snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0