Leila´s General Store

[Foto: Hemmakatten]
 
Leila´s general store har öppnat på Södra Larmgatan 13 i Göteborg. Jag har varit sugen på att titta in i dennabutik länge och häromdagen gjorde jag slag i saken. Här finns mycket roligt. Läckra köksprylar som väcker habegäret. Vackra slevar, pastelliga emaljkastruller, provencalska textilier, skärbrädor med mera, med mera! Fina saker som definitivt inte ska gömmas i något skåp eller i någon låda utan som kan stå framme och pryda köket. Muggen nedan ligger bra till för att bli mitt nästa inköp. Texten "Practically perfect in every way" kan bli en bra påminnelse till sig själv om hur läget är. ;) Leilas general store finns i flera städer. Jag är glad att den numera finns här i Götet.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0