Regn hos mig

[Foto: Hemmakatten]
 
Det regnar. Verkligen öser ner. Och vindarna höll på att kasta omkull mig under min morgonpromenad. Kom hem som en dränkt katt. Men å så skönt att komma in! Har förblivit inomhus eftersom himlen är fortsatt grå och det regnar konstant. Värmer mig just nu med en god fika. Kanske, kanske ska jag trotsa vädret sedan och ta mig ut igen. Vädret matchar mitt humör just nu och att möta den inre stormen med en yttre kanske är bästa sättet att bli lugn...
 
Fat från Greengate och mugg secondhand-fynd.

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas att båda den inre och yttre stormen lugnar ner sig och att det blir värme och sol snart.

2015-06-02 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0