Favoriter!

Det blev inga fredagsfavoriter igår men de kommer idag istället. Håll till godo och trevlig helg!
 
Inredning: I augusti släpper IKEA serien Sinnerlig som redan har blivit vida omskriven i inredningssammanhang. Det är lätt att förstå varför med de rena och vackra linjerna. Det gäller nog att hänga på låset för att få lägga vantarna på några av dessa godbitar. 
 
Mat & Dryck: Jag tycker om att baka. Jag tycker om vackra blommor. Detta recept på citronkaka med blomsterprakt slår alltså två flugor i en smäll! Hoppas den är lika god som den är vacker. Recept här.
Mat & Dryck: Har du tillgång till fläder? Ja, då kan du göra din egen flädersaft. Läskande och gott i värmen. Och inte minst trevligt att ta med som gå-bort-gåva. Recept och foto från duktiga ByDiadonna!
 
Mode: Nu när jag har kommit igång med löpträningen igen är det kul med snygga träningskläder. Det hjälper faktiskt till att känna sig fräsch och fin. Denna topp är från Nike men jag gör mina allra bästa fynd på Myrorna. Helt nya träningstoppar för en spotstyver. Veckans tips!
 
Musik: Helgens låt är Dansa med dig med fina Pernilla Andersson. Nya "husgudinnan" här hemma hos Hemmakatten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0