Dag på stan

 [Foto: Hemmakatten}
  
Idag har jag kopplat av med några timmar på staden. Uppsatsen är inlämnad och redovisad så idag kände jag mig ledig och fri. Träffade en vän och vi började med inredningensbutiken Haga hem i Haga som hade 70% på reapriset. Det kallar jag rea det. Sedan blev den en låååång stund på Myrorna vid Järntorget där det alltid är kul att spana efter fynd, speciellt fina tallrikar och annat husgeråd. Vi avslutade eftermiddagen med en promenad till Le Pain Francais för en välbehövlig sittpaus och kopp te. De långa raderna av bakverk lockade men till slut blev det en blåbärsmuffins för min del och en räkmacka för kompisen. Klart trevlig lördag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0