Veckan som gått

[Foto: Hemmakatten]
 
Här kommer några bilder från mitt instagramkonto byhemmakatten. Ögonblicksbilder från vardagen. Jag märker att det blir mycket blommor, men jag är svag för vackra buketter och färsprakande blomster. Tillför både ett estetiskt värde och energi. Hoppas du har en fin skärtorsdag. Här hemma är det nystädat och fint vilket känns bra inför helgen. Det börjar nämligen ägga mot påsk!
 
Bilder: Från vänster till höger: Pyntat med påskägg. Hyacinter fungerar även andra högtider än jul. Spaljé från IKEA som skulle vara perfekt på balkongen min. Tête à tête i ett stilleben. Ljusträd från en av alla mina promenader. Dukning till söndagsmiddag. Gula tulpaner förgyller. Göteborgs största kanelbullar hos Café Husaren i Haga. Bästa burgaren från Butcher´s market. Påskris hos Aveny blommor. Utställning Alla jävla djur. Rött vin, choklad till fotbollsmatch med Zlatan, mums. :)
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har du kvar Bläckfiskträdet? Såg det i ditt bloggarkiv? Du råkar inte vara less på det såhär några år senare? ;)

2015-04-03 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0