Det bästa

[Foto: Hemmakatten]
 
Ett axplock från mitt instagramkonto @byhemmakatten kommer här som mycket visar det som jag gillar bäst: blomster, film, god mat, promenader och inredning. Det är fullt av intryck och inspiration hela tiden, även för en Hemmakatt som jag. Har verkligen gjort skäl för namnet det sista då ett envist virus gör att det blir mest hemmaliv för tillfället, med några få undantag.
 
Här kommer i alla fall mycket av det bästa från senaste veckan, från vänster till höger uppifrån och ner:
Bloodline är bästa serien. Visas på Netflix. Vackert glas från Designtorget. Lunchbricka. Blommande körsbärsträd under en morgonpromenad. Vackraste vasen Äng från Klong med ranunkel. Godaste hamburgaren - Mega de luxe - från Johannebar. Godaste ölen från Tuborg. Hajspaning på roligaste museumet Universeum. Stilleben med tema hjärta.
 
Ha en fin dag!
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0