Söndag

[Foto: Hemmakatten]
 
Det senaste numret av Plaza interiör anlände i veckan och väntar på att läsas och jag ser redan fram emot att få bild- och textinspiration. Har hittat en ny nagellacksfavorit i märket Isadora. Lite rosa touch som ser väldigt naturlig och fräsch ut. Prisvärt också. Innan jag slår mig ner med magasinet ska det göras en tur till Freeport som har heminredningskampanj den här helgen med olika rabatter. Jag ska inte direkt handla något men det är alltid kul med en utflykt. Om vi nu kommer iväg någon gång. Här ska inväntas både det ena och det andra, försenad ankomst, matintag, dusch, mobilsurf (grrr) innan bilen kan rivstarta... Men så småningom så! :)
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0