Mango + beige = sant

[Foto: Hemmakatten]
 
Ingen är gladare än jag att det fina vädret fortsätter. Då får jag användning för de plagg som jag har fyndat under sommaren, både på rea och i second hand butiker. Mango, aprikos och apelsin är nyanser jag gillar. Gärna dämpade och lite bleka. Som i toppen från butiken Millami som jag matchar med sköna beige highwater byxor med fina detaljer, märke MET and Friends, från samma ställe. Båda kap från årets rea. Den svala och tunna tunikan i fruktnyanserna från Part Two och den beige kortarmade tröjan/västen från H&M fyndades på Reningsborg för en spottstyver. Tycker att allt matchar och blir perfekt dessa dagar när det fortfarande är hyfsat varmt utomhus.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0