Kunde blivit mitt...

[Foto: Hemmakatten]
 
Igår var jag en snabb runda till Reningsborg som har blivit mitt stamställe den sista tiden. Det var ju onsdag och då har de öppet mellan 16 och 19. Gick runt ett bra tag utan att något riktigt fastnade. Plockade en del av det som stod bland hyllorna och tänkte att om sakerna grupperas en aning bättre skulle det locka till fler inköp. Presentationen är viktig. Även i second hand butiker. Ställde i ordning två grupper för skojs skull, den ena med keramik i vitt och blått, det andra med mässingobjekt. Inget av detta fick följa med hem men något blev det. Kommer på bild senare...
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0