Hösttermin


[Foto: Hemmakatten]
 
Idag startar höstterminen och det är dags att sätta sig i skolbänken igen. Det ska bli roligt och jag har faktiskt några fjärilar i magen. Dagen har börjat bra med en frukost utomhus. Dricker av den nya favoriten Proviva skogsbär. Riktigt god. Det är vackert och soligt väder denna torsdag. Sommaren är på besök igen och det verkar hålla i sig till helgen vilket jag ser fram emot. Nu ska jag snart ge mig av och hämta några kursböcker på biblioteket och förebereda annat smått och gott inför starten. Ha en fin torsdag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Lycka till med studierna.

2014-09-04 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0