Dagens outfit

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag brukar inte göra någon dagens outfit men just den här lördagen blir det ett sätt att visa upp två av mina senaste second hand fynd. Bäst när det gäller kläder tycker jag att Myrorna är. Utbudet är stort (det är nog framför allt det som det handlar om) och priserna bra. Oftast hittar jag något som jag inte visste att jag behövde när jag tittar bland klädgalgarna med plagg i butiken. :) Kjolen i beige, orange och mörkblått blommönster kostade 65 och är väldigt skön så här till sensommaren, fungerar även senare i höst med stövlar. Koftan från BIKBOK kostade 45:-. Mer än nöjd med dessa köp och matchar med ett basic mörkblått linne från H&M.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Niles

Vad kul att se lite annorlunda presentation av dagens outfit - sen var den snygg också :)

2014-09-13 @ 15:01:43
URL: http://theniles.se
Postat av: Susanna Maria J

Så fina1 :D

2014-09-13 @ 17:48:36
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0