Plugg

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag är inne i slutfasen av pluggandet inför tentan i psykologi. Imorgon gäller det. Det krävs en del för att hålla koncentrationen och motivationen vid liv. Här är några av de element som jag använder, inte så nyttigt men gott. :) Men jag växlar med en promenad då och då också. Jag har verkligen lagt många timmar på detta men jag vet inte om det kommer att räcka. Det är så mycket som ska kommas ihåg och förstås. Pust.
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Lycka tilll med tentan i morgon..

2014-10-28 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0