Kakfrossa

[Foto: Hemmakatten]
 
Häromdagen var det födelsedagskalas för ett av mina syskonbarn och det bjöds på något som inte kan definieras som något annat än kakfrossa. Och allt var hembakat vilket var imponerande! Tre olika slags mjuka kakor (ananas respektive blåbärsfyllning), två olika slags chokladkakor (nougatbrownie och fudgerutor) samt en frukt- och gräddtårta. Jag orkade inte äta av allt men nästan. Mycket gott! Och det kändes som jag rullade därifrån...
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: My Fredblad

Shit vad gott! Jadu, rulla ut låter som rätt ord! Men ibland måste man unna sig, eller hur?

Sv: Bekvämt är så som det ska va :)

2014-10-13 @ 23:04:19
URL: http://fredblad.blogg.se/
Postat av: Morgan

Hej! :D Nice blogg... Jag vill tipsa dig om en bloggtävling jag har just nu :)
/Morgan - Bög och spermadonator

2014-10-13 @ 23:08:29
URL: http://nattstad.se/morganw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0