Fyrklöver

[Foto: Hemmakatten]
 
Såg en läcker ljusstake i design av Ernst Kirchsteiger under mitt senaste besök hos Josephssons. Gillar konceptet att man kan ställa så många ljushållare man vill på plattan och välja mellan låga och höga hållare. Det ger dynamik. Det lilla sidobordet med vit bordsyta (första bilden) är en favorit just nu. Det hade gärna fått stå hemma hos mig. Likaså ljushållaren i glas med läderrem från Holmegaard. Den har jag suktat efter länge nu. Avslutningsvis i denna fyrklöver är rustika vaser från Balders Hage.
 
 [Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0