Kök - igen!

[Foto: Vedum.se]
 
Jag märker att jag har helt snöat in på kök. Kanske för att kontrasten är stor från att vara i stugans öppna stora kök till mitt eget mindre. I stugan finns det gott om plats och bänkytor, man kan vara flera som jobbar samtidigt. Det finns induktionshäll, varmluftsugn och som sagt bra arbetsyta. Det jag har i lägenheten fungerarar, jag ska inte klaga, men jag märker skillnad i utrymme. Lite mer compact living hos mig. I alla fall i själva köket. Annars är det toppen. Såg en lägenhet här i föreningen som hade gjort om sitt kök på ett jättebra sätt, planeringen var perfekt. Ett likadant som mitt men efter renoveringen fanns mer bänkyta och modernare maskiner. Har sparat bilderna från detta till framtiden. Tills dess surfar jag vidare efter information och inspiration. Båda köken kommer från Vedum, det ovanstående i lekfullt blått och det nedre ett klassiskt vitt.


[Foto: Vedum.se]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0