Stolfynd

[Foto: Hemmakatten]
 
Ett av de bästa fynden som jag har gjort på länge är den här trästolen, en utemöbel som jag har fixat till själv. 40 kr på Reningsborg! Det gick inte att inte köpa om man säger så för jag tycker att den är fin och hade potential. Den var sträv på ytan och behövde lite omsorg så jag slipade den och sedan oljade in med kinesisk träolja. Nu är den som ny. Och i helgen satt jag i den i trädgården och njöt. Några dynor behövs för att mjuka upp sitt- och ryggstödet men det är ju lätt ordnat. Mitt bästa fynd hittills i år. Har du gjort några fina fynd?
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0