Rum för inspiration

[Foto: Hemmakatten]
 
Tid för inspiration är det alltid i butiken Rum för inspiration som ligger på Haga Nygata 18 mitt bland alla kullerstenar och trevliga butiker. Här bjuds det på inspiration både till hemmet och balkongen/uteplatsen och det var det senare jag fokuserade på denna gång. Jag fastnade för de fina krukorna och ljuslyktorna i zink, plåt och trä. Och om du som jag gillar skyltar med fina budskap finns här mycket att välja på. Många emajlskyltar med roliga och härliga devis som piggar upp en dörr eller vägg. Snyggt också att hänga många tillsammans som det är gjort här, inte sant?! Och för dig som inte bor i Göteborg finns det mycket snart en webbutik.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0