Sommarfat

[Foto: Hemmakatten]
 
Under eftermiddagen tog jag mig en cykeltur till Reningsborg. De har endast öppet onsdagar (kl 16-19) och lördagar (kl 10-13) så det gäller att passa på! Jag har ju gjort ett antal fynd där förut så det är alltid med en viss förväntan jag styr stegen in i den stora lokalen. Och det var många med mig som hade samma tanke. Det strömmade människor dit och gatan utanför var full av parkerade bilar. Det fina vädret stoppade ingen minsann. Nåväl, dagens fynd blev några fina dukar i varierande mönster och storlekar. Alltid bra att ha och roligt att variera till olika dukningar. Ett sött litet fat blev pricken över i:et. Ett riktigt sommarfat som fungerar perfekt till småkakor eller andra sötsaker/tilltugg.
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0