Betongkruka

[Foto: Hemmakatten]
 
För ett tag sedan testade jag att göra en betongkruka för första gången. Har aldrig tidigare provat men då det fanns betong över efter ett annat trädgårdsprojekt tänkte jag att det kunde vara kul att prova. Jag tog en plastburk (en vanlig turkisk yougurt-behållare), placerade en lite mindre plastkruka i den stora, och sedan fyllde jag mellanrummet med betong. Några skavanker blev det här och där, luftfickorna har lämnat spår, och jag önskar att jag hade kunnat mjuka upp kanten, men ändå ett OK resultat för att vara första gången. Detta kan jag tänka mig att göra igen, med större och bättre formar och gärna bättre utförande. :)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0