Två favoriter

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag märker att en färg börjar dominera i garderoben. Ja just det, rosa. Rosa gör att man själv och outfiten ser lite piggare ut. Är trött på mörka färger och tar allt som oftast en ljusare topp i någon färgglad nyans numera, gärna den här bastoppen från H&M som är ett riktigt fynd prismässigt. Perfekt till de obligatoriska jeansen... Sjalar har ett eget kapitel i min bok. Kan inte få för många. Den här blommiga sjalen har jag haft "på vänt" sedan förra våren då jag var i Barcelona. Den är ett fynd därifrån. Det finns en butikskedja där vars sortiment enbart består av sjalar. Det är som ett mecka att gå in i butiken. Rad efter rad med vackra sjalar i bomull, linne eller silke. Oemotståndligt. Den här fick följa med hem då jag gillar blomstermönstret och färgkombinationen.
 
Två favoriter alltså som jag kommer att möta våren i! Och vore inte ett par rosa sneakers läckert till, eller ett par i glitter? :)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0