Semla!

[Foto: Hemmakatten]
 
En riktigt god fika blev det under eftermiddagen. Jag har bara ätit en semla tidigare i år (förra veckan) så det var himla gott att äta en igen. Man uppskattar dessa bakverk desto mer när man inte äter dem så ofta. Känner mig lite piggare idag och febern är äntligen borta. Tog en kort promenad i solen och även om jag var trött så kändes det välgörande. Hoppas jag mår ännu bättre imorgon så att jag kan gå på min kurs men det visar sig.
 
Bricka och servetter från Greengate, turkosa assietter från Mateus samt muggar Design House Stockholm.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0