Blomster & te

[Foto: Hemmakatten]
 
Onsdag betyder ledig dag och det är alltid lika skönt att veta att i mitten av veckan får man den där fristen man behöver för att orka i vardagen. Vaknade supertidigt och fick en del gjort men sedan lockade sängen en stund innan det var dags att ta tag i den här dagen med inplanerat möte. Har nu tagit mig en god eftermiddagsfika och funderar som bäst på om det ska bli en promenad eller längre cykeltur. Svåra beslut eller hur? ;-)
 
Har insett att det blir många bilder på växter i allmänhet och tulpaner i synnerhet men jag tycker väldigt mycket om blommor. Likadant med bilder på muggar, fika och mat. Samma där, jag dricker mycket te och tycker det är väldigt trivsamt med med fika och kul att laga mat. Så därför blir det så. Ibland mer, ibland mindre. Idag både temugg (favorit från PIP Studio) och blomsterfavoriten tulpaner i favoritnyansen rosa! :)
 
Ha det gott!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0