Textilfrossa

När jag var på stan idag såg jag många fina textilier och framför allt kuddar i härliga färger, både på rea och till ordinarie pris. Jag tycker att en fin kökshandduk kan piffa upp köket på ett enkelt sätt, och den fräscha variant som Ernst har gjort, är riktigt sommarfin. Kuddarna från Spira finns hos Josephssons, och de färgstarka orange och blåturkost mönstrade hittade jag på Indiska, som även har de färgstarka servetterna. Och så favoriten från Balders Hage, en blårandig kudde med fina knappar.
 
Inköpsställen
1. Vit handduk med grön och blå rand, Ernst Kirschsteiger, Josephssons (ca 70 kr)
2. Tre kuddfodral i olika blå färg- och mönsterställningar, Spira, Josephssons (249 kr/st)
3. Grå retromönstrade, Spira, Josephssons (249 kr/st)
4. Orangemönstrad kudde, Indiska (99 kr/rea)
5. Blå och turkosmönstrad kudde, Indiska (99 kr/rea)
6. Fyra olika servetter, Indiska (29 eller 15 kr/st)
7. Blårandigt kuddfodral med knappar samt tjockt grått fodral, Balders hage (265 kr)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0