Söndag

[Foto: Hemmakatten]
 
Vi kom hem från Grekland inatt och jag är ganska mör idag. Efter en god frukost på balkongen (att brygga sig en kopp Earl Grey var en av höjdpunkterna med att komma hem) har jag ägnat dagen åt att fixa hemma och packa upp. Har också tankat över alla foton (över 300) som jag tog under resan. Då det är strålande väder ute så jag låter dock redigerandet av semesterbilderna vara till imorgon då jag återkommer med en bildkavalkad från en grekisk paradisö! :)
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Välkommen hem igen. Hoppas du haft en härlig semester.

2014-06-15 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0