Resfeber

[Foto: Hemmakatten]
 
Frukosten är intagen och resfebern har börjat infinna sig. Packar in i det sista för jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig. Väger väskan på vågen för att se till att jag håller mig inom de föreskrivna 20 kg. Ser fram emot resan. Enda smolken i glädjebägaren är den envisa förkylning som följt mig i några veckor. Halsen känns som taggtråd och jag är lite ur slag. Har packat ner ett antal alvedon, halstabletter och te som jag ska försöka kurera mig med. Hoppas att sol och värme kan hjälpa till att bota detta. Kanske hittar jag också välsmakande grekisk honung att ha i teet, det hade varit trevligt.
 
Jag har förberett några inlägg som kommer att poppa upp här i veckan så det blir inte helt tyst under semestern. Vi hörs!
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas du får en underbar semester och att förkylningen ger med sig.

2014-06-07 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0