Onsdag

[Foto: Hemmakatten]
 
Tryckande kvavt här i staden idag. Undrar om det är åska på gång. Har i alla fall tagit mig en långpromenad där jag tog mig friheten att ta med mig några blomsterkvistar hem. Jag är hemma i lägenheten igen och pysslar. Tvättmaskinerna i full gång och snart åker dammsugaren fram. Bra med sådana här tvätt- och städdagar där man får undan allt. I eftermiddag kommer en fransk film jag tänker ser medan tvättmaskinerna arbetar. Igelkotten heter den och bygger på boken Igelkottens elegans. Romanen var väldigt gripande så jag tänker definitivt titta på filmen. Och så är det roligt att höra franska också. Ska göra några andra ärenden är det tänkt, får se om det blir senare idag. Nu är nämligen Grekland-resan bokad så det är lite fix innan med inköp av solkräm och andra angenäma bestyr. :)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0