Kvällspromenad & Laleh

[Foto: Hemmakatten]
 
Något som jag tycker om den här årstiden är att kvällarna är så ljusa. Och igår var det dessutom rekordvarmt. Det blev en lång kvällspromenad längs havet och det är bara att ta in de vackra vyerna och njuta.
 
Förra veckan tittade jag på Laleh på Liseberg. Den konserten bär jag fortfarande med mig. Hon är ett eget väsen denna vackra unika sångfågel. Med ett eget uttryck och stor integritet. Denna låt - Some die young - och den här - En stund på jorden - och inte minst Live tomorrow - har verkligen fastnat. Listan kan fortsätta en bra bit till men jag stannar här. Sommarens artist enligt mig.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0