Fynd

[Foto: Hemmakatten]
 
När jag senast var på Mio fyndade jag fina sommarservetter till lågt pris. De använder jag nu till måltiderna. Brickan i grått trä känns somrig. Den blev dock en present. Jag lade några böcker i brickan och slog in in cellofan och det såg riktigt trevligt ut. Tyvärr glömde jag ta en bild men "bokbricka" kändes både kul och lite nytt att ge. Tips om du hittar billiga brickor och böcker (second hand eller rea)... Skulle kunna tänka mig att köpa en till bricka att ge bort och denna gång t.ex. fylla med en kokbok, en kruka eller påsar med kryddor, en trädgårdsredskap eller liknande till den matlagnings- och odlingsintresserade.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0