Välkommen 1 juli

[Foto: Hemmakatten]
 
Redan första juli. Vad snabbt tiden går. Jag skulle vilja trycka på pausknappen och kunna stanna tiden nu. Jag gillar årstiden som bäst precis som det är precis just nu. Ljusa dagar och kvällar, värme i luften, grönska runt omkring. Jag vet att det är förgängligt men önskar att våren och sommaren kunde vara lite längre. Stora delar av denna första dag i juli har jag tillbringat i trädgården. Och en smula inomhus när himlen bestämde sig för att öppna sig en stund... Regnet varade inte länge och nu lyser solen igen. Vad skönt det är att sitta med en bok utomhus och läsa, titta upp från boken och låta blicken vila på grönskan runt om. Det finns en hel del att beskåda och njuta av. Här är några motiv från det som spirar och gror runt om mig just nu, och som dessutom ger löften om en god och smakrik framtid/höst.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0