Hyacinter

[Foto: Hemmakatten]
 
De vita hyacinterna sjunger på sista versen här hemma men här kommer några bilder från när de var nyplanterade. Ljusstakarna och stjärnorna är fortfarande kvar framme. De får de vara till söndag eller så. Idag är det torsdag och dags att ta sig till jobbet igen. Jag har vant mig vid att vara ledig och kan knappt säga vilken veckodag det är. Man blir lite dagsvill. Som tur är det en riktigt kort vecka. Ska ta och mjukstarta. Och förhoppningvis får jag till en joggingrunda ikväll. Har äntligen kommit igång igen efter alla förkylningar och hela två runder de senaste dagarna har det blivit. Jag tar det lugnt och springer bara 5 km men kan jag hålla uppe den här träningsfrekvensen är jag mer än nöjd! Ha en fin...vad är det nu... just det... torsdag ! :)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0