Gul inspiration

[Foto: Hemmakatten]
 
Bra start på den här lördagen. Först en power-walk i den friska vinterkylan, sedan frukost och morgontidning. Nu är jag precis klar med storstädningen och det är dags att ge sig ut på stan för några ärenden. Jag inspirerades av det senaste numret av Plaza Interiör. De gula tonerna slog an till mig så det blev ett fång tulpaner i samma nyans som helgens bukett. Även den gula muggen från Mateus åkte fram. De grå ljushållarna i handgjord keramik minns jag tyvärr inte formgivaren till men signaturen är AB och jag har för mig att de är inhandlade hos Vävra Keramik. Hoppas att du får en fin lördag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0