Välkommen fredag

[Foto: Hemmakatten]
 
Stort välkommen till fredag och helg! Som jag har längtat. En hel vecka! :) Tycker jag har varit duktig den här veckan och gjort det som jag har föresatt mig. Det klappar jag mig själv på axeln för. Det blev en bukett den här helgen också. Inte rosor denna gång utan fina härliga tulpaner. Jag kan inte få nog av tulpaner. Dessa ljuvliga färger. Det är vardagsglädje det. Snart är det dags för fredagskursen igen och sedan ska jag ta helg. Tar nog en sväng genom mysiga Haga på väg hem bara för att få lite inspiration. Ha en bra dag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0