Önskningar

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag fick en vacker buket med röda rosor på nyårsafton. Jag blir alltid lika glad för det. En bukett med färska blomster piggar upp vilket hem som helst. Idag är det fredag och det ska bli skönt med några lediga dagar igen och få råda över sin egen tid. Jag har vant mig vid det den sista tiden, att göra det som faller mig in, att bestämma över min tid och innehållet i dagarna. Jag önskar mer av det under året som kommer. Jag önskar en utveckling på det professionella planet, att hitta ett sammanhang där jag får blomma och utvecklas. Jag önskar också att jag får vara frisk, att hälsan blir allt starkare så att jag kan uppleva och göra mer. Njuta av livets goda helt enkelt: resa, träna, äta och laga god mat, skratta, träffa vänner och familj, samt att utvecklas tillsammans med kärleken.
 
Jag önskar ett gott 2014 till alla de som jag bryr mig om.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
Apropå de som jag bryr mig om får min stora kärlek några egna rader. Om jag fick blommor på årets sista dag så fick han några väl valda ord. Jag hoppas på ett fint och innerligt 2014 för vår del.
 
♥ ♥ ♥
 
Året som gick har bjudit på många härliga stunder,
och roliga resor till olika länder,
att det är/blev vi - äntligen - känns som ett under,
jag har tillsammans med dig, uppskattat Barcelona, Rhodos och Gran Canarias fina stränder.

Du får mig att le,
jag trivs i ditt sällskap och mår bra,
jag kan inte in i framtiden se,
men jag vet att du är den enda man jag vill ha.
 
Jag hoppas att jag resten av livet tillsammans med dig får,
tack för 2013 och Gott Nytt År!
 
♥ ♥ ♥
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0