Dagens stilleben

[Foto: Hemmakatten]
 
Idag blir dagens stilleben en favorit i repris från Hemmakatten bildarkiv. Det är ju så fräscht med rosa! Återkommer ständigt till den här färgen och dess olika nyanser. Jag ska också börja plocka fram mitt rosa fat från Bruka design oftare i dukning och prydnad. De vitmönstrade ljushållarna är vanliga dricksglas från Indiska. Jag frossar i bilder idag då jag längtar efter våren!
 
 
[Foto: Hemmakatten] 
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fint det här var i de milda rosa tonerna. Det känns hoppfullt att en vår är på intågande.

Tack så mycket! Både min syster och jag gillar att baka och har gjort det ända sen vi var barn.

2014-02-06 @ 21:42:17
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0