Äntligen helg

[Foto: Hemmakatten]

Den här helgen är varmt välkommen. Jag känner mig en smula sliten, förkylningen vill inte ge med sig helt och dålig sömn på det gör att det känns i kroppen. Därför njuter jag i fulla muggar nu när en hel helg ligger framför mig. Har precis kommit hem från kursen jag går på fredagar. Cyklade genom ösregn så nu värmer jag mig med en kopp te och en chokladmuffins. Inte så LCHF men ibland gör jag avsteg. Det blir för trist annars. Storstädning väntar men jag flyttar nog fram den till imorgon när det är dagsljus. Lättare att se och få energi då. Fast å andra sidan är det skönt att få det gjort. Bra musik på högsta volym får igång aktiviteterna. Svåra beslut som ni märker. ;) Ikväll ska jag annars bara ta det lugnt, titta på "På spåret" och äta en god middag. Himla skönt ska det bli!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0