Söndag

[Foto: Hemmakatten]
 
Det blev en skön sovmorgon denna söndag. Och en god frukost. Sedan dess har det inte hänt mycket, eller rättare sagt det har blivit lite småplock i lugnt tempo och det gillar jag. Jag har stöttat upp alla stockrosor i trädgården. De spröda stjälkarna behöver något som hjälper dem mot den hårda vinden så jag har tagit grenar som blåst ner från träden och satt vid varje ros. Hoppas att de klarar sig nu. Ett antal maskiner tvätt körs och under tiden har jag gjort en äppelkaka som precis blev kvar. Nu vankas det snart eftermiddagsfika.
 
Detta blir mitt söndagsbidrag till Fabriken som har många fina inspirationsbilder att bjuda på!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Lissen

Härlig med lugna söndagar och äta långsam frukost.

Vad fint med stockrosor

Ha en fin vecka. // Lissen

2014-08-25 @ 22:27:24
URL: http://lissento.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0