Onsdag

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag undrar vad som har hänt med sommaren. Det växlande vädret med regn, moln och blåst gör att jag allt mer börjar misstänka att hösten närmar sig. Åtminstone sensommaren... De timmar som solen kommer på besök är glädjande och då försöker jag vara utomhus så mycket som möjligt, antingen för att fika, promenera, läsa en bok eller greja i trädgården. Självklart kan det mesta av detta göras även vid "sämre" väder men det är så gott när solens strålar värmer. Idag var första dagen på länge som jag inte åt frukost utomhus. Men nu sitter jag i alla fall med datorn i knät i en trädgårdsstol då himlen har spruckit upp lite. Bilden visar gårdagens eftermiddagsfika med lite trevlig läsning till; inredning och så en deckare som jag hoppas slutföra idag. Ikväll blir det en sväng till Kulturkalaset som pågår denna vecka i Göteborg. Mycket musik och andra roliga aktiviteter som bagageloppis och stand-up. Ha det gott!
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0