Metallictrenden

[Foto: Hemmakatten]
 
Metallictrenden håller i sig även i höst. Under mitt senaste besök på Mio möbelvaruhus syntes många inredningsdetaljer i olika metallnyanser; mässing, koppar, stål med mera. Och det är snyggt fortfarande. Jag har i alla fall inte tröttnat på att se det i butik även om jag inte har så mycket av det hemma. Där blir det mest fattigmanssilver, tenn eller material som påminner om silver/stål. Men jag hade definitivt kunnat tänka mig den stora ljuslyktan i koppar... eller hur?
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först och glöm inte att ange källa och länka till Hemmakatten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0