"Magazine moment"

[Foto: Hemmakatten]
 
Det blev ett riktigt magazine moment när jag var hemma i lägenheten senast för att vattna och kolla posten. Flera tidningar hade anlänt. Jag har tagit med dem till stugan för här ska läsas. Första numret i prenumerationen på Allt om mat hade kommit. Det var ett erbjudande jag inte kunde motstå; fyra nummer samt fyra skålar från Rörstrand för under hundralappen. Ska bli kul med recept och matinspiration. De enda tidningar som jag har kvar på inredningsfronten är Sköna hem och Plaza Interiör. När jag har varit tvungen att välja ut vilka jag ska ha kvar är det dessa två som jag tycker ger mest behållning. Och slutligen har jag även ELLE Mat & Vin som står för en bra kombination av mat, recept och köksprylar. Nu ska jag njuta av alla "moments" som väntar! :)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0