Ljuslyktor

[Foto: Hemmakatten]
 
Ljuslyktor. Ja. Jag har ungefär samma förhållande till dessa ting som till muggar. Det kan aldrig bli för många. Mina skåp och förråd håller nog visserligen inte med som bågnar av båda, men ur intresse- och behovssynpunkt tröttnar jag aldrig. Vackra ljuslyktor piffar upp inredningen. Det är roligt att ställa fram på bord och hyllor och det ökar mysfaktorn på ett väsentligt sätt. De här lyktorna, som också fungerar som vaser, kommer från Miljögården. Jag hittade dem hos Blomsterhuset i Bollebygd. Tycker om det vackra diagonala mönstret i glaset och den fina silverfärgade kanten längst upp. Kommer bli en långvarig favorit här hemma helt klart!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0