Italian de luxe

[Foto: Hemmakatten]
 
Det blev middag med brorsan ikväll och vi valde Johannebar som har Göteborgs bästa burgare. Det var ett tag sedan vi sågs själva så det var roligt att det blev av nu. Vi brukar ju äta då och då och det är alltid lika trevligt. Min burgare blev (som vanligt) Italian de luxe burger och brorsan tog Cheddar bacon burger. Rejält med stora pommes frites och cole slaw till så varken förrätt eller efterrätt behövs. Nu är jag så mätt att jag kan spricka och "vilar ut" i soffan till filmen Huset vid sjön som är ett romatiskt drama med Sandra Bullock och Keanu Reaves. En film som kritikerna ofta sågar men som jag njuter av då dnt är romatiskt så det förslår!
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Karin O

Aldrig fel med en restaurangburgare, mums!!:)

2014-08-15 @ 11:07:27
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0