Chans att fynda

[Foto: Hemmakatten]
 
Det finns tre bokstäver som får hjärtat att slå lite extra. Som får förväntningarna att höjas och andningen att bli lite snabbare. Dessa bokstäver är R, E, och A. Rea! Igår lyste bokstäverna starkt på neonrosa skyltar i inredningsbutiken Haga hem i Haga så jag och en vännina styrde raskt och bestämt stegen dit. Definitionen av rea är bland annat att de ordiniarie priserna i det ordinarie sortimentet som är nedsatta rejält. Och det vill jag lova att det var här. 70 procent! Det var faktiskt med den där positiva förväntan som jag steg in i lokalen och började spana efter fynd. Och lite blev det. Framför allt servetter, det kan man aldrig få för mycket av. Särskilt inte när de kostar nio kronor per paket. :)
 
Jag gillar sortimentet hos Haga hem. Stilen kan väl klassas om lantlig och amerikansk östkust och det finns mycket fint; krukor, ljuslyktor, en del möbler, tuffa toppar och stickat, halsband, ljus och andra snygga inredningsdetaljer.Ta chansen att fynda hos Haga hem medan rean fortfarande pågår. Nu till minst sagt plånboksvänliga priser.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0