Söndag

[Foto: Hemmakatten]
 
Blåsig och solig söndag. Det har blivit en långpromenad längs havet och det kändes i benen från gårdagens löptur och cykelrunda. Men det var bara roligt att kunna springa utan förkylning. Fick med mig en liten bukett hem. Då jag ska söka några kurser på universitetet till hösten har jag även tillbringat tid framför datorn idag för att se vilka kurser som verkar intressanta. Anmälningstiden går ut på tisdag så det var hög tid att kolla upp alternativen. 
 
Snart är det dags för middag. Det blir klyftpotatis och en köttbit. Och säkerligen ett glas rött. Gott! Helgen har gått fort och snart måndag igen. Ha det gott!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0