Senaste fyndet

[Foto: Hemmakatten]
 
Senaste second hand-fyndet från Reningsborg blev den här söta muggen från Greengate. Jag har några tidigare och samlar på olika mönster. Den här varianten hade jag inte tidigare och med ett pris på 15 kr krävdes det inte någon längre överläggning innan jag slog till. Invigde den till frukost en dag i helgen. En sådan där härlig långfrukost med äggröra, bacon och mackor. Sedan dess används muggen frekvent! Det står en kopp Earl Grey och väntar på mig i detta nu. Blir tidigt i säng denna måndag. Ryggen värker efter grävande och skottkärrekörning samt ett cykelpass. Det har varit så fint väder så jag ville passa på att träna. Det närmar sig med stormsteg. Hisingen runt alltså. 5 mil på hojen. Dags att börja träna...
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0